Το e-lucehabitat.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας εξασφαλίσει κορυφαία εμπειρία χρήσης.
Το κατάλαβα     Μάθετε περισσότερα

Ασφάλειες Διεκδικήσεις

 

ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ – ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ 

 

 

Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντοτε με κίνδυνο του παραλήπτη. 

Παρόλα αυτά,όλες οι αποστολές είναι ασφαλισμένες "all risks". 

Εάν ο προορισμός σας δεν καλύπτεται ασφαλιστικά, θα σας ειδοποιήσουμε να μεριμνήσετε για την ασφάλιση.

 

Εάν κατά την παραλαβή διαπιστώσετε κάποια ζημιά, θα πρέπει να κάνετε όλα τα αναγκαία βήματα που περιγράφονται κατωτέρω, για να μας ειδοποιήσετε μέσα σε 72 ώρες  ώστε να υποβάλουμε διεκδίκηση εγκαίρως.


Εάν δεν το κάνετε, η Ασφαλιστική εταιρεία θα απορρίψει την απαίτηση σαν εκπρόθεσμη, και δεν θα αποζημιωθείτε.

 

Γενικά όλα τα προϊόντα πάντοτε ταξιδεύουν με κίνδυνο του παραλήπτη(αγοραστή). Παρόλα αυτά, όλες οι αποστολές έχουν μια "κατά παντός κινδύνου" ασφαλιστική κάλυψη. Αν η ασφαλιστική εταιρεία  δεν καλύπτει τον προορισμό σας--για οποιονδήποτε λόγο--, θα ειδοποιηθείτε για να ασφαλίσετε τα εμπορεύματα καθώς μεταφέρονται με δικό σας κίνδυνο. 

 

Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά, η συνεργασία σας είναι κρίσιμης σημασίας για την  αξίωση αποζημίωσης από τον μεταφορέα και την ασφαλιστική εταιρεία εγκαίρως. 

 

Κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, αν ανιχνεύσετε τυχόν ζημιές ή ζουλίγματα ή ανοίγματα ή παραμορφώσεις ή οποιοδήποτε σημάδι κακού χειρισμού των δεμάτων, πρέπει να κάνετε τα ακόλουθα: 

 

α)   ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ή ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΣΑΣ 
      (Φωτογραφήστε συμπεριλαμβάνοντας το φωτιστικό και  τη συσκευασία του στην ίδια
       φωτογραφία, καθώς και ορισμένες λήψεις λεπτομερειών των σημείων που έχει
       υποστεί βλάβη). Χωρίς φωτογραφίες δεν  θα γίνει δεκτό κανένα αίτημα 
       αποζημίωσης. 

 

β)   Ανοίξτε τα δέματα, με την παρουσία   του courier, και εξετάστε για να σιγουρευτείτε
      ότι δεν  υπάρχουν εμφανείς φθορές με την πρώτη ματιά. Αν υπάρχουν, ΑΡΝΗΘΕΙΤΕ
       να παραλάβετε τα εμπορεύματα και ειδοποιείστε μας αμέσως μέσω e-mail 
       στέλνοντας και τις φωτογραφίες. Αν φαίνονται όλα OK εκ πρώτης όψεως,
       αποδεχθείτε τα εμπορεύματα αλλά για να είστε σίγουροι ότι δεν  πρόκειται να
       εντοπίσετε τυχόν  κρυμμένες ζημιές αργότερα, γράψτε μια ρήτρα επιφύλαξης 
       δηλ.κάντε το παρακάτω γ)

 

γ)    Γράψτε πάνω από την υπογραφή σας στην απόδειξη παράδοσης του μεταφορέα,
       ότι παραλαμβάνετε "με  την επιφύλαξη να εξετάσετε την ακεραιότητα του 
       περιεχομένου του διότι το δέμα έχει σημάδια ζημιάς" και κρατείστε ένα αντίγραφο
       για να μας το στείλετε μέσω e-mail ή ταχυδρομείου. Αμέσως μετά, θα πρέπει να 
       εξετάσετε προσεκτικά το προϊόν και αν βρείτε οποιαδήποτε ελαττώματα ή ζημιές ή
       γρατσουνιές που προκλήθηκαν κατά τη διάρκεια  της διαμετακόμισης, θα πρέπει να 
       μας ενημερώσετε μέσω e-mail στο  
info@e-lucehabitat.gr  στέλνοντας και τις 
       φωτογραφίες , μέσα στις επόμενες   72 ώρες  από την παραλαβή των 
       εμπορευμάτων. Αυτή η προθεσμία είναι σημαντική, προκειμένου να υποβάλουμε
       διαμαρτυρικό σε εύθετο  χρόνο προς την ασφαλιστική εταιρεία, Διαφορετικά δεν 
       θα το δεχτούν ως εκπρόθεσμο. Δεν θα δεχτούμε οποιαδήποτε αίτηση αποζημίωσης,
       μετά από την εκ μέρους σας  παραλαβή εμπορευμάτων χωρίς να αναγράψετε στην
       απόδειξη την προαναφερθείσα ρήτρα επιφύλαξης και να μας στείλετε μας το 
       αντίγραφο και τις φωτογραφίες.

 

Μετά από την προθεσμία των 72 ωρών, θεωρείται ότι έχετε αποδεχθεί τα εμπορεύματα σε καλή κατάσταση, εντάξει και OK. Εν πάσει περιπτώσει, μην ανησυχείτε, η πάνω από 35 χρόνια εμπειρία μας, δείχνει ότι οι ζημιές είναι πολύ, πολύ ,πολύ σπάνιες…σχεδόν αμελητέες. Όλες οι συσκευασίες είναι απίστευτα ανθεκτικές και δοκιμασμένες για διεθνείς μεταφορές.

 

ΜΗ έρχεσθε σε επαφή με το courier ή τον μεταφορέα για τυχόν ζημιές. Θα το κάνουμε εμείς, αυτό.



Μοιραστείτε το: