Πολιτική Επιστροφών

Ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η προθεσμία των 14 ημερών ξεκινά από την επόμενη ημέρα της παραγγελίας και πληρωμής (όχι της παράδοσης) των προϊόντων από τον καταναλωτή. 


Ο προμηθευτής έχει την υποχρέωση επιστροφής κάθε πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών παράδοσης, εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερώθηκε για την υπαναχώρηση του καταναλωτή που έχει κάνει αγορά με παραστατικό λιανικής απόδειξης.


Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων(που θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί μεταξύ πελάτη και προμηθευτή), ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο που τα έλαβε,
ενώ ο πελάτης θα χρεωθεί τυχόν προμήθειες που υπήρξαν κατά την αγορά του προιόντος.

 
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται εντός 14 ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, πράγμα που πρακτικά σημαίνει πως ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του 14 ημέρες να δηλώσει πως επιθυμεί να υπαναχωρήσει και 14 ακόμα ημέρες για να επιστρέψει τα προϊόντα-στην κατάσταση που τα παρέλαβε διαφορετικά η επιστροφή δεν θα γίνει αποδεκτή.

Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής-αποστολής των προϊόντων.
 

Η οποιαδήποτε επιστροφή γίνεται δεκτή μόνον στην αυθεντική (εξωτερική & εσωτερική) και ακέραια συσκευασία της.

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις λεπτομέρειες κατωτέρω
και ακολουθείστε τις οδηγίες.


Η επιστροφή χρημάτων δεν ισχύει καθολικά όλες τις περιπτώσεις ακύρωσης παραγγελίας(πχ αλλαγή γνώμης-υπαναχώρησης μετά τη παραλαβή του προιόντος).

Οι επιστροφές διακρίνονται ανάλογα με τον λόγο, τους πελάτες, και τα συνεπαγόμενα έξοδα, ως εξής:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ(ΙΔΙΩΤΕΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ)


Α) ελαττωματικά εμπορεύματα που καλύπτονται από εγγύηση (όχι έξοδα επιστροφής)

Β) ασύμφωνα με την παραγγελία, αποσταλθέντα κατά λάθος (όχι έξοδα επιστροφής)

Γ) υποστάντα ζημιά στην μεταφορά προς εσάς (όχι έξοδα επιστροφής)

Δ) για service προκειμένου να επισκευαστούν (με έξοδα επιστροφής) 

 

ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΟΝΟΝ

 

Ε) δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλαγή γνώμης (με έξοδα το άμεσο κόστος επιστροφής)

Όλες οι επιστροφές ισχύουν, γίνονται δεκτές και μπορεί να πραγματοποιηθούν, μόνο  κάτω υπό (σωρευτικά)  ΟΛΕΣ τις ακόλουθες προϋποθέσεις:


1) Αν (Ε)-υπαναχώρηση- ισχύουν μόνο για ιδιώτες (B2C) καταναλωτές (όχι επαγγελματίες (B2B), επιχειρήσεις, εμπόρους κλπ.)


2) Αν (Ε)-υπαναχώρηση ισχύουν όταν αφορούν αντικείμενα τηρούμενα σε απόθεμα, συχνά πωλούμενα αντικείμενα κλπ. (όχι ειδικές παραγγελίες ή ειδικές προσφορές)


3) Το προϊόν είναι ακέραιο (εκτός από ζημιές κατά την μεταφορά), δεν έχει εγκατασταθεί 
και από κάθε άποψη αχρησιμοποίητο.

4) Το προϊόν είναι μέσα στην αρχική (εξωτερική και εσωτερική) συσκευασία του, που είναι ακέραιες.


5) Ο καταναλωτής θα καλύψει όλα τα σχετικά άμεσα έξοδα επιστροφής (αν προβλέπονται κάποια).

Με μη συμμόρφωση με οποιονδήποτε από τους παραπάνω όρους, η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή.

Παρακαλούμε δείτε παρακάτω, διαβάστε και ακολουθήστε τις οδηγίες για τις επιστροφές.

Οποιαδήποτε επιστροφή, για οποιοδήποτε λόγο (ακόμη και για ελαττωματικά αντικείμενα) που καλύπτονται από την εγγύηση, λάθος φόρτωσης ή ζημίες που προκαλούνται κατά τη μεταφορά και την παράδοση, μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Δεν προμηθεύουμε ούτε κάνουμε πωλήσεις επι δοκιμή. Επιστροφές, γιατί αλλάξατε γνώμη και απόφαση αγοράς, μπορούν να γίνουν μόνο από ιδιώτες καταναλωτές οι οποίοι αγοράζουν σε λιανική βάση-με αποδεικτικό λιανικής απόδειξης αγοράς-για δική τους χρήση σαν τελικοί καταναλωτές. Αυτό το δικαίωμα της υπαναχώρησης (παραίτησης) από την αγορά πρέπει να ανακοινώνεται σε εμάς αυστηρά εντός της “περιόδου περισυλλογής”(cooling-off  period)  των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών  ημερών και υπό την προϋπόθεση ότι πρόκειται για παραγγελίες για συνήθη αντικείμενα που τηρούνται σε απόθεμα, και συχνά πωλούμενα κτλ (όχι ειδικές παραγγελίες ή ειδικές προσφορές που είναι ανέκκλητες).Σε αυτή τη περίπτωση η αξία της αρχικής παραγγελίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά άλλων προιόντων που υπάρχουν σε stock.Δεν επιστρέφονται χρήματα για αλλαγή γνώμης-υπαναχώρησης.

Εφ’όσον δεν είναι δίκαιο για μας, να επιβαρυνόμαστε με απρόβλεπτα κόστη, διότι εσείς αλλάξατε γνώμη, ο καταναλωτής πρέπει να επιβαρύνεται με όλες τις σχετικές δαπάνες επιστροφής. (π. χ. Μεταφορικά, προμήθειες τράπεζας ή κάρτας, ασφάλιση κλπ. ) που σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να υπερβαίνουν το 12% της συνολικής αξίας των επιστρεφομένων εμπορευμάτων.

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης (παραιτήσεως) δεν μπορεί να ασκηθεί σε αντικατάσταση μιας άλλης αιτίας δηλ. εάν ο καταναλωτής  έχει αποτύχει να ασκήσει μια προηγούμενη αξίωση και καταφεύγει στην υπαναχώρηση (πχ. ΜΗ αναγγελία ζημιών κατά τη διαμετακόμιση εντός 72 ωρών από την παραλαβή των εμπορευμάτων).

Όλοι οι άλλοι πελάτες δηλαδή οι επαγγελματίες, τεχνικές εταιρείες, επιχειρήσεις, οι έμποροι, οι εταιρικοί πελάτες κλπ. οι οποίοι αγοράζουν για επαγγελματικούς σκοπούς(πχ. αγόρα με έκδοση παραστατικών σε επαγγελματικό αφμ για να συμπεριληφθούν σε έξοδα ή project), εξαιρούνται  και το δικαίωμα της υπαναχώρησης (παραιτήσεως-αλλαγή γνώμης) δεν εφαρμόζεται σε αυτούς.

Όλοι οι πελάτες δικαιούντια χωρίς εξαιρέσεις επιστροφή χρημάτων για ακύρωση παραγγελίας με υπαιτιότητα του προμηθευτή(πχ αδυναμία παράδοσης προιόντος πχ λόγω έλλειψης stock) 

Επιπλέον, οποιαδήποτε επιστροφή για οποιοδήποτε λόγο πρέπει να γίνει μέσα στην αρχική συσκευασία  του προϊόντος συμπεριλαμβανομένης και της εσωτερικής συσκευασίας και των εμπεριεχομένων συνοδευτικών εγγράφων. Καμία επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή (ακόμη και ελαττωματικών αντικειμένων που καλύπτονται από την εγγύηση) αν δεν επιστρέφονται μέσα στην πλήρη (εσωτερική και εξωτερική) συσκευασία τους. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι είναι ο μόνος τρόπος που μπορούμε και εμείς επίσης, να επιστρέψουμε τα εν λόγω εμπορεύματα στους κατασκευαστές.

Επομένως, σας παρακαλούμε όταν παραλαμβάνετε ένα αντικείμενο, MHN πετάτε  ή καταστρέφετε την συσκευασία του, τουλάχιστον για τις πρώτες 72 ώρες, που μπορείτε να εγείρετε μια αξίωση για ελάττωμα ή ζημιά. Στην πραγματικότητα πρέπει να την κρατήσετε για πάντα, μήπως χρειασθεί να φορτώσετε τα αγαθά για οποιοδήποτε λόγο με ασφάλεια.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ
 κατά τη παραλαβή των δεμάτων, παρακαλούμε ελέγξτε αν όλα είναι εντάξει. Αν παρατηρήσετε οποιαδήποτε στρέβλωση συσκευασίας ή σημάδια κακού χειρισμού, θα πρέπει να  λάβετε όλα τα αναγκαία βήματα που περιγράφονται στο τμήμα ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ-ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ. Παρακαλούμε διαβάστε τα και ενεργήστε αναλόγως, διαφορετικά δεν θα μπορείτε να αποζημιωθείτε.

Εμείς θα αρνηθούμε κάθε ευθύνη και οποιαδήποτε επιστροφή εάν δεν πράξετε κατ’ αυτόν τον τρόπο, και κατά συνέπεια, η ασφαλιστική εταιρεία απορρίψει την αξίωση ως εκπρόθεσμη.



Μοιραστείτε το:

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης των χρηστών.
Τα απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστοτόπου cookies είναι πάντα ενεργά, ενώ μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις για τα cookies που αφορούν στη συλλογή στατιστικών ή marketing.